Je bent maar even op de wereld, dus als ik wil bijdragen aan de aarde en de mensheid, dan moet ik dat nu doen. Vroeger dacht ik dat het best kon als ik werkte bij Greenpeace. En dat blijft natuurlijk mooi werk, maar ik ontdekte dat je, om mensen te laten nadenken over een betere wereld, ook online heel veel kunt bereiken. Bijvoorbeeld via blogs, websites of social media.
An•ke Jan•sen (v - zij/haar)*
1 betrokken: ik ben Anke, geven om de wereld, een impact willen maken
2 contentster; een ster in content: Anke, dat ben ik, ik help je met strategie, content en social media
3 fijngevoelig: Anke is mijn naam, ik luister naar jou en je publiek om de beste strategie en content te maken
* geschreven door Anne van Editor Anne Productions
Ik help bedrijven en organisaties om hun doelstellingen om een betere wereld te creëren te behalen. Ik gebruik daarvoor als basis de publieksreis, die weer is gebaseerd op het heldenverhaal. Door die reis in kaart te brengen, weet je hoe je je publiek kunt raken door in te spelen op een specifieke fase in die reis. Bijvoorbeeld om na te denken over hun triggers: waardoor komen ze in actie? Welke weerstand hebben ze: waarom willen ze niet bijdragen? Of juist: waarom ze wel verandering nastreven, net als wijzelf?
Voor wie werk ik het liefst?
Ik vind aansluiting bij mijn klanten op thema’s als duurzaamheid, vergroening, betrokkenheid en eerlijkheid. Daar ligt mijn expertise en mijn passie, want samen met mijn klanten maken we een impact op de wereld. We maken ‘m groener, socialer, eerlijker. Voor deze ondernemers en bedrijven maakte ik al een strategie en content:
Neem contact op
Wil je ook de wereld een fijnere plek maken? Neem contact op en ik bespreek graag je wens met jou.